Merhaba gazisoft v5 kullanıyorum fakat mobil sitede bir problem yaşıyorum. Problem mobilden wifi ile bağlanınca siteye sorunsuz girebiliyorum ama mobilden bağlanınca siteye giriş yapamıyorum abuk subuk reklamlar çıkıyor site açılmıyor. Bunu nasıl düzeltebilriim. News desteği aldığım için şuan fazisoft paneli bende değil. Panel bende olmadığı için gazisoft teknik destek talebinde bulunamıyorum. Destek aldığım arkadaşta 1 aydır söylememe rağmen bu konu ile ilgilenmedi artık kendim çözmeye çalışacağım.


Not: admin panelde herhangi bir reklam ekli değil.