Mydomain'de domain alarak hesap oluşturulduğu için, yeni domainler alırken hesap log out olmuş bende farketmeyince ikinci bir hesap oluşturdu aynı mail adresi üzerinden, doğrudan firma içi transfer başlatamıyoruz öyleyse mydomain panelinden...

Bu arada kampanya bitti mi? Tekrar başlarmı acaba?