merhaba arkadaşlar,

deneme amaçlı bir vbulletin kurdum ve vbseo yükledim Turkce utf8 seçtim ama forumlar site.com/f2 site.com/f3 olarak gözükmeye başladı türkçe karakterlerde sebebi ne olabilir.