[KaDeSigN] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabın içi boş diye adresi neden vermiyorsun? Sende öyle hesap olduğunu nasıl teyit edeceksin? Yoksa adam mı çarpıyorsun sen
Nasıl yani ücreti ödüceksin öylemi ismini vericek hesabın anlamadım?