ben büyük ihtimalle katılacağım. nickimi söylemem ama

suikaste uğrama ihtimalim var
gelmemde fb sayfanız etkili oldu. kendim gibi orta yaş tipleri görünce bir uğrayayım dedim.
kaan gelirse kendimi açık ederim bir şekilde. dayanamam yani.
ama onun gibi aşmış bir seocunun ne işi var böyle amele toplantılarında ya, işte naparsın beklenti bizimkisi de.
O gün o taraflarda olursam selam verir katılırım bende
Uğrayın da PBN konusunu bi detaylı konuşalım

.
Saygılarımla.