osmanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben büyük ihtimalle katılacağım. nickimi söylemem ama suikaste uğrama ihtimalim var

gelmemde fb sayfanız etkili oldu. kendim gibi orta yaş tipleri görünce bir uğrayayım dedim.

kaan gelirse kendimi açık ederim bir şekilde. dayanamam yani.

ama onun gibi aşmış bir seocunun ne işi var böyle amele toplantılarında ya, işte naparsın beklenti bizimkisi de.
hocam beni bul kulağıma ben osmanbey'de seni görmek mutluluk verir