SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canon e404 bende kullanıyorum hocam cok memnunum. Fotoğraf baskisi tarama hepsini yapıyor. İşinizi cok rahat görürsünüz. Evinizde öğrenci varsa ozellikle mutlaka tavsiye ederim.
Hocam kartuş fiyatı nedir ?

Birde Fotoğraf baskısı derken diğeri herhangi bir siyah fotoğrafı çıkartmıyor mu ?