ERROR: Exception: Unable to get administrator password
HATASINI YINE YAPIYOR USTA LISANS DEGISTIKCE YAPIYPR PLESK RECUNGUARTUR ACIKKEN YAPMIYOR AMA
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:57:27 -->-> Daha önceki mesaj 23:53:46 --
sıfır windows teslim ederseniz kurup vereyim hocam
usta sifreler gidince yapio ama localdeki pllesk programi calisinca yapmio