Pavel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her hangi bir bilet vb. alımı var mı yoksa ücretsiz mi
Ücretsiz sadece mekanda içilen çay ücretli onu ödüyorsunuz hocam . Sizleri de aramızda görmek isteriz bayağı bir arkadaş gelecek. Güzel bir ortam olacak .