bir x firma sadece dc projesi için 35.000TL para istedi artık kurulum vd. saymıyorum bu iş gerçekten büyük sermaye isteyen büyük özveri isteyen birşey mesajları okuyunca hem çok bilen hemde hiç bilmeyen ama illaki mesajım bulunsun modunda arkadaşlarda var güzel fikirler vardı mesela yer kiralama vs. bir datacenter kurmak basit birşey değil hemde hiç değil daghan bey güzel bi özetleme yapmıştı okurken bile insan bi tırsıyor ama bu işi projelendirmeden kuruluma kadar anahtar teslimi yapan firmalar var araştırmak lazım illaki bir size uygun birşeyler çıkar.