çocukluğumda elinde çamaşır yıkayan görmüştüm ama 15 senedir falan gördüğümü hatırlamıyorum.istanbula falan gerek yok türkiyenin heryerinde bu durum geçerli ama ücra köylerde falan elde yıkayanlar vardır tabi..eskiden yırtık külot giyenler şimdi araba ve ev beğenmiyorlar gerisini siz düşünün artık çamaşır makinası şurda dursun.ben bokun içinden çıkarıp getirdiğim bir insanı biliyorum yemin ederim *** temizliyordu köyde,şimdi seni beğenmiyor yaşantısını ve yaşadığı yeri beğenmiyor