twobuddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevcut botlarım var. Daha önce r10'dan farklı kişilere hizmette verdim bu yüzden referansa ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum hocam.
hayırlı satıslar hocam yenı uyesınız ve tıcaret puanınız az ve konunuza yazılan ılk şikayet olmasından dolaayı referans calısma ıstedım