referans amaclı calısma yapacaksanız referansınız olmak ısterım kalıtelı calısma cıkaracaksanız baska botlarda yazdırılacaktır
Mevcut botlarım var. Daha önce r10'dan farklı kişilere hizmette verdim bu yüzden referansa ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum hocam.