vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
referans amaclı calısma yapacaksanız referansınız olmak ısterım kalıtelı calısma cıkaracaksanız baska botlarda yazdırılacaktır
Mevcut botlarım var. Daha önce r10'dan farklı kişilere hizmette verdim bu yüzden referansa ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum hocam.