Merhabalar,

Bugün ufak çaplı bir kaza söz konusu oldu. Araç benim üzerime ancak; kazayı babam yapıyor.

Kazada babamın suçu yok denecek kadar az. Orta şeritten birisi önüne atlıyor ve kavşağa beraber girerek ufak çaplı bir kaza oluşuyor.

Şimdi sorum şu: Trafik sigortası mı masrafları karşılıyor? Yoksa masrafları suçlu olan taraf mı karşılıyor?

Bu konuda herhangi bir bilgim olmadığı için soruyorum.

Kimin suçlu olduğu yarın belli olarak. Polis tutanağı tutuldu çünkü. Diyelim ki hata bizde oluştu. Her iki aracın masraflarını da sigorta mı kapıyor nasıl oluyor bilen var mıdır ?