Merhaba değerli dostlar şimdi dikkatimi çekti bir konuda ben açayım dedim r10.net hayatıma gireli 10 yıl olmuş.

Çok şey öğrendik çok şey öğretti bize r10 çok ekmeğini yediğimiz bu platformda 10 yıl içinde 10'larca dostta kazandık. Aramızdan ayrılanlar kaybettiklerimizin üzüntüsü de oldu içimizde. Velhasılı kelam teşekkürler r10 bize kattıklarından dolayı.