Admob hesabın üzerinden bağlamanı öneririm hocam. Ben o şekilde kullanıyorum aylardır. Hiçbir sorun yaşamadım.
peki hocam seninde developer hesabı başka bi gmail den mi?
bide ben tüm uygulamaların google analtics bağlantılarınıda developer hesabına bağlı olan analytics den yapmıştım
aslında nerden açarsam açıyım bi sorun olmaz da muhtemelen, insan yinede tedirgin oluyor=)