Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen yine de farklı yap bir şey kaybetmezsin
zaten farklı ipde, ama işte tema sorunu aklıma takıldı. Kodlaması aynı olursa çakarmı acaba paravan olduklarını