Arkadaşlar kpss sınavı giriş kağıdında taşıma kartı olmayacak yazılmış yanımızda sadece kimliğimiz olucakmış okadar uzak yere nasıl gidicez. Akbile izin verseler bari yada otobüsler filan beleşmi oluyor
akbil yasak yazıyorda mecbur giriyorsun. o kapıdaki polise kalıyor birazda. kimisi ses etmiyor kimisi yasak diyor. ben akbille giriş yaptmıştım polis bir şey dememişti.