Nefes dahi almak yasak,içeri girerken nefesini tutuyorsun,çıkana kadar bırakmıyorsun.Zaten okadar süre yaşayanlar gerçekten başarılı olmuş oluyor,direkt memur oluyorsun.Eğer nefes alıp verirsen her aldığın nefesten %15 nefes alım vergisi kesiliyor,bunun %5'i TRT payı, %7'si ÇTV payı kalan %3'ü de HSV (havadan sudan vergisi) olarak gidiyor. Şimdi sen buna küfür edeceksin ama etme,bak devletimiz yol yapıy,köprü yapıy..yaaaa.