Araba ile gitsek araba anahtarı almazlar. Otobüs ile gitsek akbil sokmazlar. Belge gösterdikten sonra girişte ücret almıyorlar. Çıkışta otobüs parası alırlar . O kadar para verirsin su bile vermezler koy masaya isteyen alır isteyen almaz. Nereden para kazansam peşindeler.
Ayakkabını sok bakmıyorlar oraya. Alt tabana sok . Bozuk parayıda. Denendi onaylandı .