starwarez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam başka reklam hangi firmadan.
benim 31 tıklamaya 3 lira gelmiş şaka gibi
Hocam Wordego 'nun reklamları. Onlarda google reklamlarını yayınlıyor kendi reklamlarından daha çok ama ilginçtir onlardan şuan daha çok kazanıyorum.

Ama bu reklam şirketi hitiniz yüksek değilse hiç bir işe yaramıyor. Bugün bana özel mi bilmiyorum, hitim yüksek olduğunu ve çalışmalarını artırmak istediklerini söylediler ve kar oranlarında ciddi artış uyguladıklarını mail attılar geçtim. Şuan memnunum.