Arkadaşlar bana bugün adsenseden bir mail geldi. Hiç birşey anlamadım. Şimdi aşağıya gelen maili aynen kopyalıyorum . Lütfen anlayan biri açıklama yaparsa sevinirim.
Hocam o mail bana da geldi. Hatta üye bile oldum. Ama çok karışık geldi ve haliyle çözemedim.
Belki forumda bizlere yol gösterebilecek arkadaşlarımız vardır. Bu arada forumdaki ilk mesajım. Bu vesileyle de bana hoş geldin demiş olursunuz arkadaşlar