Konu
Sayımlarda Sıkıntı Yaşayan Varmı?
17-11-2016, 22:36:01
#10
Yekta
Dolar sürekli yükseliyor ya, o yüzden hesap yapamıyorlar... O yüzden sabitledirler.. EKO çöküşe hazır olsun herkes...