hocam bu dertlerin daha azını cocos2d-x ile yaşadım. sonunda kurdum ama çok çabuk yıldım. bu yüzden daha rahat ve kullanışlı framework programları öğrenmenin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum. yardımcı olabilmeyi isterdim.