Arkadaşlar az önce haber sitelerinde gördüm, twitter de de vardı.
Resmi olmayan binanın yanında bulunan bir komşu da tweetinde demiş, 4 ölü var.
Kurye ile bomba gönderilmiş.

İşin garip tarafı da yazılım firmasıymış burası, tanıyan bilen var mı?