Konu
Kurtarın Beni :( TTnet konusu
14-11-2016, 13:30:28
#10
Swag
Hocam altyapı hizmeti yoksa büyük sorun var demektir.
Türk telekom bayiliğine gidip durumu anlatın.
Yada bimer'e başvurun.