Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Programı 1 ay kullandım fakat kelimeler 1-2 sayfa geri gitti. Artık kullanmıyorum aman aman. Google doğal olup olmadığını anlıyor. Sayfada gezinmiyor çünkü ziyaretçiler. Mouse hareketi vs yok.
Zaten böyle programlar sitelerin sonunu getirenlerin başında geliyor. Google her arama sonucunda cıkan sonuclarda, cıkan her sonuca statik bir link atar, o linkten sadece tek sefer gidebilirsiniz bir websitesine. Örnek veriyorum: araba sigortası

Aşağıdaki ilk resimde mouse'u ilk linkin üstüne getirdiğinizde okla gösterdiğim link ortaya çıkıyor. Buraya kadar normal.



Fakat linke sağ tıkladığınızda buldugunuz siteye hiç te direk olarak gitmiyorsunuz, ghoogle sadece tek seferlik bir statik link olusturup sizi oraya yönlendiriyor, haliyle siteye nasıl gıttıgınızı goruyor. Arkadaslar da bu lınklere 1000 kısıye tıklattırınca, bıngo... "ucretlı sandboxtan cıkartacak kısı arıyorum!!" ya da "hıcbırseyı yanlıs yapmadım nıye google bana bu cezayı verdı" gıbı konular acılıyor. Asagıda da tek seferlık statık lınkı gorebılrısınız. Aman dıkkat yanı