Hocam 7 ay olmuş oraya gireli ne bi ödeme yapıyorlar nede attığım maillere cevap veriyorlar paradan vazgeçtim artık ordan kurtuluyum yeter. geri bildirim yaptım onlarda iletişime geçin biz 3.taraf olarak bişey yapamıyoruz falan diyorlar.
ah be üstadım keşke iyi araştırma yapsaydın vallahi bende aynı durumdan muzariptim bir firmayla şimdi yeni türkiye partner firmaya verdim terbiyesizler kanalı ele alana kadar aldıktan sonra hiç bir şey yapmıyolar ama sana önerim kanalın iyi durumdaysa
http://wediacorp.com/ irtibat kur derim sağlamdır herşeyine bakıyolar bir incele enes bey var veya gözde hanım sanatçı hakan ergün yönlendirdi de sana yol yordam gösterirler