Hocam 7 ay olmuş oraya gireli ne bi ödeme yapıyorlar nede attığım maillere cevap veriyorlar paradan vazgeçtim artık ordan kurtuluyum yeter. geri bildirim yaptım onlarda iletişime geçin biz 3.taraf olarak bişey yapamıyoruz falan diyorlar.