Merhabalar bir hesap var 1K deger bicildi.
Simdi bu adam bana parayi yollasa bende hesabi yollasam, hesba girmiyir diyip sikayet acabilir ki? Ya da hesabi alsa bende degil dese.
Ayri sehirlerde oldugumuz icin bulusamayacahiz. Ve birkac neden daha var.
Kağit imza, yerine nasik.bir yol izlemeliyim var mi baska care?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:05:17 -->-> Daha önceki mesaj 22:04:22 --

1k cok buyuk bir fiyat degil farkindayim ama elimden ciksin kosede durmasin diye veriyorum