Geçen sene fiyatlar 4000 küsürdü hocam, aynı üründen var bende 4,200 e almıştık sıfır kutulu
Birde son seri değil, bir önceki seri, geçen ay macbook yeni versiyonu çıktı klavye kısmı ekranlı, bilginize, yanlış bilgi.
Geçen sene fiyatının ne olduğu önemli değil, bu seneki fiyatı önenmlidir benim için. Ayrıca 4200'e gayet uygun almıssın. Araba mantığı ve cihazın piyasadaki değerine göre gayet normal fiyattır. Sahibinden vs. araştırabilirsen görebileceğini düşünüyorum.
Tabiki fiyatı fazla gelen, gider sıfırını alır yada daha ucuzunu alır sıkıntı yok.
Fiyatım bu şekildedir, satılmaz ise durur sıkıntı yok.
Evet 15 gün önce falan açıklandı yeni seri. Ondan bahsetmedim bilerek ki türkiyede yeni çıkanı alan oldukça az kişidir.
Yorum için teşekkürler.