barca83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erişim işinin iyice suyu çıktı.. 2 onaylı sayfadan çıkış yapıyoruz.. Bana mısın demiyor.. N'oluyor bu Facebook'a böyle?
Artık bu iş çok zor.