10g uplinkli mikrotik
2x klima
20kva ups
2 dizel jeneratör
olur bence.
Datacenter 'i kurduktan sonra çay almaya paranız yeterse çayınızı içmeye uğrarız.
Boşta 2x 30Kva ups var challenger en üst serisi makelsanın satabilirim sorun yok
Benide çay listesine yazın