SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10g uplinkli mikrotik
2x klima
20kva ups
2 dizel jeneratör

olur bence.
Sheft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Datacenter 'i kurduktan sonra çay almaya paranız yeterse çayınızı içmeye uğrarız.
Boşta 2x 30Kva ups var challenger en üst serisi makelsanın satabilirim sorun yok

Benide çay listesine yazın