alanadi_destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150.000 TL'ye değil datacenter, orta ölçekte bir sanallaştırma platformu bile kurulamaz.

Datacenter kurma konuları böyle forum ortamlarına kadar düşmemeli.

Datacenter'i nasıl kurulacağını forumdan öğrenmeye çalışan olası bir kesinti durumunda ne yapacak merak ediyorum. Heralde foruma gelir, UPS yada Jenaratör durdu ne yapmam lazım diye konu açar.
Burası bir forum ve konu sahibi fikir almak istemiş. İsteyen istedigini sorabilir. DC açanlar bu işi anasinin karninda ogrenmedi heralde. Arkadasta gerekli cevabi ogrenmis oldu zaten.