Selamün Aleyküm, herkese kolay gelsin.
Arkadaşlar kurduğum site çabuk yükselsin ve temiz olsun diyerek aylık 22 lira ödemeli seo hosting+ip adresi satın aldım. Sonrada şöyle bir düşündümde daha para kazandırmayan siteye direk en üst hosting paketinden almışım dedim.
Sizce abarttım mı yoksa normal mi?