150.000 TL'ye değil datacenter, orta ölçekte bir sanallaştırma platformu bile kurulamaz.
Datacenter kurma konuları böyle forum ortamlarına kadar düşmemeli.
Datacenter'i nasıl kurulacağını forumdan öğrenmeye çalışan olası bir kesinti durumunda ne yapacak merak ediyorum. Heralde foruma gelir, UPS yada Jenaratör durdu ne yapmam lazım diye konu açar.