ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam gitmiyor basmadığım tuş kalmadı delircem artık araştırdım nette bir şeyde bulamadım


denedim 8 tuşu burnunu aşşağıya indiriyor sadece
Tamam işte hocam helikopter araba gibi düz gitmez Hem W tuşuna basılı tutun hemde Numpad 8'e basın aynı anda. Burnu aşağı inerek ilerleyecektir.