yok hocam gitmiyor basmadığım tuş kalmadı delircem artık

araştırdım nette bir şeyde bulamadım
denedim 8 tuşu burnunu aşşağıya indiriyor sadece
Tamam işte hocam helikopter araba gibi düz gitmez

Hem W tuşuna basılı tutun hemde Numpad 8'e basın aynı anda. Burnu aşağı inerek ilerleyecektir.