Ben ps3 de oynarken ayrı bir tuşa basınca gidiyordu. Normal otomobil gibi değildi yani. Bilgisayar da oynuyorsanız farklı tuşları bir deneyin. Veya ayarlar kısmında yazması lazım.
yok hocam gitmiyor basmadığım tuş kalmadı delircem artık

araştırdım nette bir şeyde bulamadım
Numpad kismindaki 8e basin veya basili tutun oyle deneyin birde
P10S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
denedim 8 tuşu burnunu aşşağıya indiriyor sadece