neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ps3 de oynarken ayrı bir tuşa basınca gidiyordu. Normal otomobil gibi değildi yani. Bilgisayar da oynuyorsanız farklı tuşları bir deneyin. Veya ayarlar kısmında yazması lazım.
yok hocam gitmiyor basmadığım tuş kalmadı delircem artık araştırdım nette bir şeyde bulamadım
WebTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Numpad kismindaki 8e basin veya basili tutun oyle deneyin birde

P10S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
denedim 8 tuşu burnunu aşşağıya indiriyor sadece