Merhabalar

Öncelikle bu konu hakkında bir çok başlık açılmış biliyorum ama tam anlamıyla bir cevap yok.

Bir datacenter kurmak istiyorum, bütçe 150.000 TL civarı. Kaliteli bir datacenter olmalı.

Nasıl yaparım?
Ne yapmam gerekir?
Sağlam ve kaliteli bir datacenter nasıl olmalı?
Maliyetler ortalama nedir?
Datacenter işi karlı mıdır?

gibi sorulara cevap arıyorum.

Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.