Her şey kabak gibi ortada.
Eskiden birisine haksızlık yapan gözünün yaşına bakılmaz forumdan atılırdı şimdi adam 2 ay mağdur ediyor karşı tarafı 2 ay sonra parasını geri iade ediyor ondan sonra hiç bir şey olmamış gibi devam ediyor foruma.
Bu durumda normal yani.
Çürükleri ayıklamak tezgahta temizleri bırakmak yerine çürük tarafları arkaya çevriliyor devam ediliyor satılmaya.
evet 4-5 yıl öncesine kadar bende çok değişik konularda yüklü yatırımlar yapıyordum (hemde yurtdışı yatırımları )ve iyide kazanıyordum.ama risk çok büyüktü %100 risk oldugunu bile bile yatırımlar yapardım ozamanlar paypalda olduğundan,hiç olmadı geri alabilmek için paypala güvenirdik (bu konuda güveneceğin tutunacağın bir dalında yok)ama riskin oldugunu bıldıgımızden kimseye itirazda edemezdik.ama bu çok farklı forumun güvenilir olarak bilinen,yıllanmış üyeleri %100 risksiz kazanç garantisi vererek girdiler bu işlere,ama sonuç ortada..
bu şekilde olmasına rağmen nasıl barınabiliyorlar anlayamıyorum