Bende bir mobil geliştirici olarak bu tarz ticaret anlayışına gerçekten karışıyım..
Görüyoruz kaç bin üye var foruma hergün giren arkadaşlarımızda artık bu tarz bir ticaretin neden yapıldığını az çok anladı, fakat yönetim anlayamadı aklımıza bu soru işareti geliyor.
Bu aşamada kesinlikle alıcılar hatalıdır. Şikayetim var bölümünü açıp okuyan aklı başında biri kesinlikle uzak durur fakat para hırsı bürümüş insanlar tarafından hala ticaret gerçekleşiyor. Kesinlikle bu ticaret konularının önüne geçilmeli yönetim biran önce el atmalı ya kökten kapatmalı yada kardeşim 1 ay olmuş adamın kazancı hemen geri yap bakalım iadesini demeli. + olarak bu tarz ticaret yapacak kişilerin yönetime 100-200 bin arası teminat bırakması gereklidir. Neden diye soracak olursak adamlar piyasayı dolandırıp biranda yok olabilirler ki buda oldu bunuda gördük. Neyse daha fazla yazmak istemiyorum. herkese iyi forumlar hayırlı geceler diliyorum..