İnş her birinin bağozında kalır o paralar.
İade bekleyen banlanıyor bekleten forumda yeni işler alıp yeni mağdurlar ekliyor listesine.
Bugün 5-6 kişi birden iade istese ve yönetim iadeyi yap dese YEMİN EDEBİLİRİM hiç biri ödeme yapmaz hemen topuklar.Kolay değil öyle bi anda 50-100 bin lira geri ödemek.Ödeyemezlerde biri f30 aldı biri zaten kaçtı ( edep ) biri faize yatırdı yada çatır çatır yedi.