Hotspot falan yüklediğim için mi oldu demiştim ancak 28 ekim'de çalınmış. Hesap ismi değişmiş retwit falan yapılmış. Ayrıca hesabın varlığını unutmuştum mail ile haberim oldu.
Tedirgin olmadım değil hani. Sizin ne zaman çalınmış acaba?
olayı 5-6 ay önce yaşadım. Varlığını bile unuttuğum bir hesaptı, üniversite yıllarında açmıştım. Aklıma geldi, bakayım dedim ve hesabı başkası kullanıyordu, alıntılar, beğeniler v.s bir sürü saçma sapan şeyler yapılmıştı. Hesabı mail ile kurtardım ve tamamen sıfırladım..