Kesinlikle doğru arkadaşlar geçen bir site de ben şikayet ettim ama bakıyorum hala adamın sitesinde reklamlar dönüyor aklım ermedi bir türlü her ne olursa olsun olan bizlere dürüstçe çalışan ve maksimum emekle minimum kazanç sağlayabilen biz gariban yayıncılara oluyor malesef.