Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla adwords uzmanları yediği kaba tükürüyo şuan resmen. Kendi sonlarını hazırlıyorlar. Kahrolsun adwors uzmanları
Hocam işin şakası bir yana, sorun yine bizde şimdi bazen görüyoruz burada konu açılıyor ve kurallaı ihlal eden reklamverenin reklam parasını çalan bir çok site görüyoruz.

ne yazık ki altına "adam yolunı bulmuş size diye" yazılan yorumlar mesajlar gördük, halbuki adsense tıklama teşviği, zortal tıklatma vs.vs düpe düz hırsızlıktır.

bu tür olaylar ile hepimiz mücadele edeceğiz ki reklam veren gelen dönütlerden kazansın kı tekliflerini sürekli arttırsın. Yine geçen adsese ihlali yapılan bir site burada açık şekilde yazılmasına ragmen banlatılamadı ..... neden kimse şikayet etmedi veya 3-5 gibi.

şimdi adwords ile yeterli dönütü alamayan reklam veren en kolay ve risksiz olan facebook tan takılıyor artık...