zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de to cok iyi lakin,tbm berbat.To bir haber sitesine gore %2,x uzeriyken,tbm 0.06 TL'ye kadat dustu malesef.
aynı sorun bende de var 06 kuruş nedir ya.