Aynı olay benimde başıma, bende şifre sıfırlama ile geri aldım. Takipteyim.
Hotspot falan yüklediğim için mi oldu demiştim ancak 28 ekim'de çalınmış. Hesap ismi değişmiş retwit falan yapılmış. Ayrıca hesabın varlığını unutmuştum mail ile haberim oldu.
Tedirgin olmadım değil hani. Sizin ne zaman çalınmış acaba?