Mantikli cozum bulmuslar. Kara listeye alinmis ana siteleri surekli kontrol ediyorlar demekki. 301 cektigin sitelerde engelleniyor. Kurtulus yolu 301 yapmadan baslamak. Buda zaman kaybi ve eski verimi alamiyacan, ilerde verimi alirsa eger yine ayni durumla kara listeye alinacak ve bıkan kişi sen olucaksin. Bence guzel taktik bulmuslar.
Benim anlamadığım bu kara listeye alan kişi hangi amaçla yapıyor? Eğer kanunları uygulama hevesindeyse o aramada ve sayfadaki diğer siteleri de gümletmesi gerekir. Yok kendi menfaatine yapıyorsa o zaman bu işte büyük bir yanlışlık var ve aklıma büyük şüpheler gelmiyor değil..