Sunucu alman gerekecek. Linux alırsan (daha ucuz olur) Squid kuracaksın. Windows server alırsan Ccproxy kurabilsin.
Ccproxy bir başka arkadaşının bilgisayarına da kurabilirsin; küçük bir programdır.
şuanki sitemin sunucusu olmuyor mu? ekstra sunucumu almam gerekiyor?