Merhaba ,
lletech sormuş fakat bizde sormak durumundayız.Kaynak neresi olacak ? Kendiniz manuel mi ekleyeceksiniz , yoksa başka yerden çekecek mi? Bunun dışında ek özellik istiyor musunuz?
k.bakmayın geç cevap veriyorum donanımları tek tek manuel girilebiliriz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:36:48 -->-> Daha önceki mesaj 17:36:12 --
Merhabalar,
veriler manuel olarak mı girilecek yoksa alınabilecek bir kaynak var mıdır?
k.bakmayın geç cevap veriyorum donanımları tek tek manuel girilebiliriz